Banner Default Image

Werving & Selectie

Interim / ZZP

Detachering

Onze missie is de zorgsector gezonder maken door ons proactief in te zetten om het aantal vacatures in de zorg terug te dringen.

Onze werving & selectie dienstverlening is erop gericht de best passende zorgprofessional te vinden die bij u in dienst. Dankzij onze pro-actieve marktbenadering en multi-niche focus binnen de zorg weten wij uw wervingsbehoefte razendsnel om te zetten in een carrièrekans voor een zorgprofessional die in vaste dienst wil werken. Door kundig te doorgronden welke behoefte een organisatie of afdeling heeft en dit te koppelen aan de ambities en kwaliteiten van de zorgprofessional, gaan wij elke keer voor de beste match.

Met onze Interim optie dragen wij met de expertise van ZZP’ers bij aan projecten binnen de zorgsector. Of het nu gaat om vervanging tijdens zwangerschapsverlof of extra handen op een cohort locatie. Voor elke situatie biedt Prorences ZZP de juiste tijdelijke oplossing.

Prorences heeft een breed netwerk aan beschikbare freelance professionals in de zorg. Van verpleegkundigen tot aan zorgmanagement.

​Soms zoek je als werkgever naar een nieuwe vaste collega, maar wil (kun) je niet wachten tot de perfecte collega is gevonden. Soms weet je gewoon niet zeker of je over een bepaalde tijd nog voldoende werk hebt voor een nieuwe collega.

Voor deze situaties kan Prorences een oplossing op maat bieden. Flexibiliteit nu, naar de mogelijkheid om talent vast aan boord te halen na een bepaalde periode. Hoe ziet deze werkwijze eruit? Dat verschilt per geval. Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Geïnteresseerd? Neem contact met ons op

Hoe kunnen we helpen?

Prorences vacatures